Όροι και προϋποθέσεις για το ηλεκτρονικό κατάστημα

1. Σκοπός των Όρων και Προϋποθέσεων, Επικοινωνία

1.1. Σκοπός των Όρων και Προϋποθέσεων

Οι Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις συναλλαγές μεταξύ της Glamoro.gr, Sosea cernica nr 75 vila 34, PANTELIMON, ILFOV, Ρουμανία, (εφεξής καλούμενη "Glamoro" ή "Πωλητής") και του Χρήστη/Πελάτη* στην έκδοση που ισχύει τη στιγμή της συναλλαγής στο ηλεκτρονικό κατάστημα https://www.glamoro.gr.

1.2:

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ως εξής:

- τηλεφωνικά, καλώντας τη γραμμή υποστήριξης πελατών χωρίς χρέωση: 0373760394

- μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: contact@glamoro.gr

Επισημαίνεται ότι οι ώρες λειτουργίας του τμήματος υποστήριξης είναι Δευτέρα - Παρασκευή, 10:00 - 18:00 (εκτός των αργιών).



2. Γενικοί κανόνες για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος Glamoro.gr

2.1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από άτομα άνω των 18 ετών.

2.2. Άτομα κάτω των 18 ετών μπορούν να χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα μόνο με τη συγκατάθεση των γονέων ή του νόμιμου κηδεμόνα τους.

2.3. Ο πελάτης θεωρείται καταναλωτής, υπό την προϋπόθεση ότι ο σκοπός της παραγγελίας των παραδόσεων και των υπηρεσιών δεν μπορεί να αποδοθεί κατά κύριο λόγο στις εμπορικές ή αυτοαπασχολούμενες επαγγελματικές δραστηριότητες του εν λόγω μέρους. Ως έμπορος νοείται κάθε νομικό ή φυσικό πρόσωπο που ενεργεί κατά τη σύναψη της σύμβασης στο πλαίσιο των εμπορικών ή αυτοαπασχολούμενων δραστηριοτήτων του.

*Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι παραλείπουμε την άμεση προσφώνηση σε όλα τα φύλα μόνο για λόγους ευανάγνωστης γραφής, αλλά το παρόν κείμενο αναφέρεται τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες πελάτες.

2.4. Με την εγγραφή σας στον ιστότοπο, συναινείτε στη διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων. Απαιτούμε τη συγκατάθεση για την επεξεργασία των δεδομένων σας και χωρίς τη συγκατάθεσή σας δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο τύπος και ο τρόπος με τον οποίο επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα εξηγείται εδώ: Πολιτική απορρήτου

2.5. Προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι έχουμε καταγράψει σωστά τα στοιχεία σας, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ζητώντας σας να επαληθεύσετε και να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία σας.

2.6 Τα προϊόντα πωλούνται μόνο σε ποσότητες κατάλληλες για προσωπική χρήση.

2.7. Το ηλεκτρονικό κατάστημα του Πωλητή είναι μόνο ένας κατάλογος προϊόντων. Με την προβολή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο Πωλητής καλεί τον Πελάτη να προβεί σε αγορά των προϊόντων που παρουσιάζονται και να συνάψει σύμβαση πώλησης (εφεξής "παραγγελία").

2.8. Η γλώσσα της σύμβασης είναι αποκλειστικά η ρουμανική.


3. Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

3.1. Η συμφωνία για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων είναι εθελοντική. Ωστόσο, επισημαίνουμε ότι η έλλειψη συγκατάθεσης οδηγεί στην αδυναμία εγγραφής στον ιστότοπο και χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων είναι διαθέσιμες στην Πολιτική απορρήτου.

3.2. Σε ορισμένες περιπτώσεις θα ζητήσουμε τη συγκατάθεσή σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα προκειμένου να είμαστε σε θέση να σας στέλνουμε διαφημίσεις, προσφορές, ειδικές εκπτώσεις. Η συγκατάθεση αυτή είναι επίσης εθελοντική και μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην Πολιτική απορρήτου

 

4. Παραγγελίες

Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται στη διεύθυνση www.glamoro.gr.

4.1. Τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα φέρουν ετικέτες ώστε να λαμβάνετε πληροφορίες όπως το μέγεθος, το χρώμα, η τιμή και τα υλικά από τα οποία έχουν παραχθεί.

4.2. Κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, επιλέξτε το προϊόν επιλέγοντας το μέγεθος, το χρώμα, την ποσότητα και οποιαδήποτε άλλα χαρακτηριστικά απαιτούνται.

 

5. Πώς να κάνετε τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

5.1. Επιλέξτε το επιθυμητό προϊόν από τη σειρά προϊόντων κάνοντας κλικ στο κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι" στη σελίδα του προϊόντος. Η επιλογή του προϊόντος και η προσθήκη του στο καλάθι αγορών δεν ισοδυναμεί με την υποβολή δεσμευτικής παραγγελίας.

.2. Όλα τα προϊόντα στο καλάθι αγορών σας μπορείτε να τα δείτε κάνοντας κλικ στο κουμπί "Καλάθι αγορών" στο επάνω μέρος του ιστότοπου. Εδώ μπορείτε επίσης να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι ή να αλλάξετε την ποσότητά τους.

5.3. Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι αγορών, κάντε κλικ στο κουμπί "Οριστικοποίηση παραγγελίας"

5.4. Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε για να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία.

5.5. Επιλέξτε την επιθυμητή μέθοδο παράδοσης και τη διεύθυνση στην οποία θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία παράδοσης και επικοινωνίας που παρέχονται είναι πλήρη και σωστά, διαφορετικά ενδέχεται να επηρεαστεί η διαδικασία παράδοσης.

5.6. Είναι απαραίτητο να δηλώσετε τον τρόπο πληρωμής. Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι: αντικαταβολή ή ηλεκτρονική πληρωμή με πιστωτική κάρτα μέσω EuPlatesc (Visa/MasterCard).

5.7. Αφού επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής, την επιλογή παράδοσης και τη διεύθυνση αποστολής, μπορείτε να δείτε τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας στο κάτω μέρος της σελίδας.

5.8. Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Τοποθέτηση παραγγελίας", εκφράζετε τη σταθερή σας επιθυμία να αγοράσετε τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι αγορών σας. Πριν από την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, πρέπει να τσεκάρετε το πλαίσιο που ζητά τη συμφωνία σας με τους Όρους και Προϋποθέσεις που εφαρμόζονται στον Ιστότοπο.

Ως σταθερή παραγγελία νοείται κάθε παραγγελία που έχει δοθεί και δεν έχει ακυρωθεί τηλεφωνικά εντός 15 λεπτών από την υποβολή της.

Εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία που έχετε κάνει, είναι απαραίτητο να την ακυρώσετε και να κάνετε νέα παραγγελία, ακολουθώντας όλα τα αρχικά βήματα.

5.9. Ως πελάτης, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης (ακύρωσης της παραγγελίας), το οποίο δεν επηρεάζεται από την παραπάνω διαδικασία.

5.10. Μια παραγγελία δεν θεωρείται δεσμευτική έως ότου ολοκληρώσετε όλα τα βήματα αυτής της διαδικασίας. Εάν δεν επιθυμείτε να δώσετε μια δεσμευτική παραγγελία, μην οριστικοποιήσετε την παραγγελία. Μπορείτε πάντα να ακυρώσετε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στο κουμπί που σας ανακατευθύνει στην προηγούμενη σελίδα ή κάνοντας κλικ σε οποιαδήποτε άλλη σελίδα κατηγορίας ή προϊόντος.

5.11. Μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας, ο Πωλητής θα σας αποστείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης της παραγγελίας, στο οποίο θα αναφέρονται οι λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Αυτό το email δεν αποτελεί επιβεβαίωση της πώλησης. Η επιβεβαίωση της πώλησης (τιμολόγιο) αποστέλλεται στο email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας, καθώς και στο συσκευασμένο δέμα.

5.12. Ο πωλητής μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά (εφόσον έχετε δηλώσει έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να διευκρινίσει τυχόν ζητήματα παράδοσης ή προϊόντος. Ο αριθμός τηλεφώνου και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τους σκοπούς της επεξεργασίας και της παράδοσης της παραγγελίας, όχι για διαφημιστικούς σκοπούς χωρίς τη συγκατάθεσή σας.

5.13 Ως πελάτης, μπορείτε να δηλώσετε την πρόθεσή σας να ακυρώσετε την παραγγελία σας.

 

6. Τιμές

6.1. Όλες οι τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα εκφράζονται σε LEI και περιλαμβάνουν όλους τους φόρους. Επιπλέον, υπάρχει το κόστος μεταφοράς, το οποίο μπορεί να επηρεάζεται από την αξία της παραγγελίας ή τον τρόπο παράδοσης. Το κόστος αυτό εκφράζεται χωριστά από την αξία των προϊόντων. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας εμφανίζεται το συνολικό ποσό της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένου τυχόν πρόσθετου κόστους που μπορεί να προκύψει.

6.2. Ο πωλητής και ο πελάτης συμφωνούν σε αυτή την τιμή. Μετά την οριστικοποίηση της παραγγελίας, η αξία της παραγγελίας δεν μπορεί να αλλάξει, ακόμη και αν ο πωλητής αποφασίσει στη συνέχεια να μειώσει ή να αυξήσει τις τιμές των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

6.3 Κατά παρέκκλιση του κανόνα αυτού, ο Πωλητής διατηρεί το νόμιμο δικαίωμα να αλλάξει τις τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα, να προσφέρει εκπτώσεις ή να προσθέσει νέα προϊόντα στην προσφορά.


7. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Τα προϊόντα που παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι γενικά διαθέσιμα. Σε σπάνιες περιπτώσεις όπου ένα προϊόν έχει παραγγελθεί από πολλούς πελάτες, ο Πωλητής δεν μπορεί να αποστείλει προϊόντα εάν αυτά δεν είναι πλέον διαθέσιμα. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί ότι το προϊόν που έχει παραγγείλει έχει αφαιρεθεί από την παραγγελία/τον λογαριασμό του, με τηλεφωνική κλήση σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας. Η παράδοση εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων και ο Πελάτης θα πληρώσει μόνο για τα προϊόντα που παραδόθηκαν.

Τα μη διαθέσιμα μεγέθη επισημαίνονται με διαφορετικό χρώμα από τα διαθέσιμα, στη σελίδα του προϊόντος. Δεν είναι δυνατή η προσθήκη ενός προϊόντος σε μη διαθέσιμο μέγεθος στο καλάθι αγορών, αλλά μπορεί να προστεθεί στη λίστα επιθυμιών.

Μπορείτε να εγγραφείτε για να λαμβάνετε ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν ένα προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο στον ιστότοπο. Μπορείτε να διαγραφείτε από τις ειδοποιήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανά πάσα στιγμή. Για να ακυρώσετε την εγγραφή σας, κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας αποστέλλεται με email ή επικοινωνήστε μαζί μας στο: contact@glamoro.gr.


8. Τύπος και χρόνος παράδοσης

8.1. Η παράδοση μπορεί να γίνει αποκλειστικά εντός της Ρουμανίας.

8.2. Η παράδοση θα γίνει στη διεύθυνση αποστολής που έχει δηλώσει ο πελάτης.

8.3. Ο χρόνος παράδοσης είναι συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες. Αποστέλλουμε δέματα από Δευτέρα έως Παρασκευή, αυτό σημαίνει ότι τα Σάββατα και οι Κυριακές δεν λαμβάνονται υπόψη, καθώς δεν είναι εργάσιμες ημέρες, εκτός από τις παραγγελίες με παράδοση Easybox που μπορούν να παραδοθούν το Σαββατοκύριακο. Οι επίσημες αργίες θεωρούνται επίσης μη εργάσιμες ημέρες. Ο υπολογισμός των ημερών παράδοσης αρχίζει μετά την αποστολή της επιβεβαίωσης αποστολής. Εάν ένα προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο δεν μπορεί να αποσταλεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε.

8.4. Σας ενημερώνουμε ότι σε περιόδους κατάστασης έκτακτης ανάγκης ή κατάστασης συναγερμού, η εταιρεία ταχυμεταφορών ενδέχεται να έχει καθυστερήσεις 2-3 εργάσιμων ημερών

 

9. Μέθοδοι πληρωμής

Για την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας είναι απαραίτητο να επιλέξετε μια μέθοδο πληρωμής: αντικαταβολή ή - ηλεκτρονική πληρωμή με πιστωτική κάρτα μέσω EuPlatesc (Visa/Mastercard).

Εάν επιλέξετε τη μέθοδο ηλεκτρονικής πληρωμής, θα μεταφερθείτε στη σελίδα πληρωμής EuPlatesc. Η παραγγελία σας θα αποσταλεί μόλις λάβουμε το πλήρες ποσό.

Σημείωση: Δεν θα σας στείλουμε ποτέ μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που να σας ζητά να πληρώσετε σε συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό. Αγνοήστε τυχόν τέτοια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μην ξεκινήσετε την πληρωμή. Σε αυτές τις περιπτώσεις, παρακαλούμε να προωθήσετε το μη τροποποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: contact@glamoro.gr.

 

10. Κόστος παράδοσης

Αποστέλλουμε δέματα μόνο εντός της Ρουμανίας

Courier - κόστος 17,99 λέι

EasyBox - κόστος 17,99 λέι

FANbox - κόστος 17,99 λέι

Για τις παραγγελίες επιστροφής χρημάτων, στο κόστος παράδοσης προστίθεται φόρος 3,00 LEI.


11. Πολιτική ανάκλησης σύμβασης

11.1. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση

Σύμφωνα με την GEO αριθ. 34/2014, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, με μονομερή ακύρωση, χωρίς αιτιολόγηση, για 14 (δεκατέσσερις) ημερολογιακές ημέρες.

Η προθεσμία υπαναχώρησης υπολογίζεται από τη στιγμή που ο Πελάτης ή ένα πρόσωπο που ορίζεται από τον Πελάτη (κάποιος άλλος εκτός από τον ταχυμεταφορέα) παρέλαβε το δέμα. Η ημερομηνία παράδοσης του δέματος και η ημέρα κατά την οποία λήγει η προθεσμία υπολογίζονται στην προθεσμία των 14 ημερών.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε εκ των προτέρων με τον έμπορο μέσω των διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας.

11.2 Συνέπειες της υπαναχώρησης από τη σύμβαση

Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση την αξία της παραγγελίας που πληρώσατε, εξαιρουμένων των εξόδων μεταφοράς, το αργότερο εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που σας αποστείλαμε την ειδοποίηση αποδοχής της επιστροφής.

Η επιστροφή του τιμήματος που έχει καταβάλει ο Πελάτης θα γίνει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο τα ποσά αυτά ελήφθησαν κατά την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά από τον Πελάτη και οι πληρωμές που λαμβάνονται με αντικαταβολή, οι οποίες επιστρέφονται στον Πελάτη πάντα με τραπεζικό έμβασμα, στο λογαριασμό που ο Πελάτης υποχρεούται να αναφέρει στο τιμολόγιο που έλαβε φυσικά στο δέμα που αρχικά απεστάλη. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί λανθασμένα (λάθος προϊόν, ελαττωματικό προϊόν ή λάθος μέγεθος), ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος που σχετίζεται με την επιστροφή χρημάτων.

Ο Πωλητής μπορεί να αναβάλει την επιστροφή χρημάτων έως ότου παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν και τα παρελκόμενά του ή έως ότου ο Πελάτης προσκομίσει αποδείξεις ότι επέστρεψε το προϊόν σε καλή κατάσταση, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτα.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης/επιστροφής, η οποία πραγματοποιείται σύμφωνα με τις χρονικές και τυπικές προϋποθέσεις που ορίζονται ανωτέρω, ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα στην κατάλληλη κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, αμετάβλητα, αφόρετα (εκτός από δειγματοληψία), καθαρά (αλλά όχι καθαρισμένα/πλυμένα), αμόλυντα, χωρίς γρατζουνιές και σε κάθε περίπτωση άθικτα, με άθικτες τις ετικέτες, στη συσκευασία στην οποία τα παρέλαβε, το αργότερο 14 (δεκατέσσερις) ημέρες μετά την ανακοίνωση της απόφασης απόσυρσης (η ημέρα ανακοίνωσης της απόσυρσης και η ημέρα λήξης της προθεσμίας προσμετρώνται στην προθεσμία).


12. Εθελοντικό δικαίωμα επιστροφής - εμπορική εγγύηση

Εκτός από το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ο Πωλητής παρέχει προαιρετικό δικαίωμα επιστροφής των αγορασθέντων αγαθών εντός 30 ημερών από την παραλαβή των αγαθών - η εμπορική εγγύηση που αναλαμβάνει ο Πωλητής.

Χάρη στην εμπορική εγγύηση, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή ακόμη και μετά την παρέλευση των 14 ημερών. Μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή εντός 30 ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από εσάς ή από τρίτο πρόσωπο που υποδεικνύεται από εσάς, εκτός από τον μεταφορέα. Η ημερομηνία παράδοσης του δέματος και η ημέρα κατά την οποία λήγει η προθεσμία υπολογίζονται στην προθεσμία των 30 ημερών.

Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν μόνο εάν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και δεν παρουσιάζουν ζημιές που προκλήθηκαν από τη χρήση του προϊόντος.Τα προϊόντα πρέπει επίσης να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.

Τα δέματα πρέπει να επιστρέφονται στη διεύθυνση Bd. Basarabia Nr. 256, Parcul Industrial FAUR, sector 3 Bucuresti. Εναπόκειται στον πελάτη να ζητήσει τις υπηρεσίες οποιασδήποτε εταιρείας ταχυμεταφορών για την επιστροφή των προϊόντων, τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν πλήρως τον πελάτη, το δέμα πρέπει να αποσταλεί με επιστροφή 0.

ΠΡΟΣΟΧΗ: το δέμα δεν αποστέλλεται με την πληρωμή του δέματος στον παραλήπτη.

Μετά την παραλαβή και την επαλήθευση του δέματος, τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό IBAN που αναφέρεται, εντός 14 ημερολογιακών ημερών.


Σε περίπτωση εμπορικής εγγύησης, ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα Προϊόντα στην κατάλληλη κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, αμετάβλητα, αναλλοίωτα, μη φθαρμένα (εκτός από δειγματοληψία), καθαρά (αλλά όχι καθαρισμένα/πλυμένα), αμόλυντα, μη γρατζουνισμένα και σε κάθε περίπτωση άθικτα, με τις ετικέτες άθικτες και στη συσκευασία στην οποία τα παρέλαβε. Εάν έχουν παραδοθεί σύνολα προϊόντων, ολόκληρο το σύνολο πρέπει να επιστραφεί όπως παραδόθηκε. Εάν κατά την παράδοση παραλήφθηκε επίσης ένα προϊόν δώρου, πρέπει να επιστραφεί και αυτό. Κάθε προϊόν πρέπει να επιστραφεί με όλα τα παρελκόμενά του στην ίδια κατάσταση με το προϊόν.


Σε περίπτωση που τα Προϊόντα δεν επιστραφούν σε κατάλληλη κατάσταση, όπως ορίζεται ανωτέρω, ο Πελάτης θα επιβαρυνθεί με την απομείωση της αξίας τους, αφαιρώντας αντίστοιχα το ποσό που πρέπει να επιστραφεί στον Πελάτη από τον Πωλητή. Ο Πελάτης ευθύνεται για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των Προϊόντων που προκύπτει από τη χρήση τους με οποιονδήποτε άλλο τρόπο εκτός από αυτόν που είναι απαραίτητος για την εξακρίβωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.

Για τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα Glamoro, η κατάσταση των προϊόντων ελέγχεται κατά την επιστροφή και γνωστοποιείται στον πελάτη επί τόπου. Όσον αφορά την κατάσταση των Προϊόντων που επιστρέφονται με courier, ο Πωλητής θα εξετάσει την κατάσταση των Προϊόντων για να διαπιστώσει σε ποιο βαθμό είναι σύμφωνη, εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την παραλαβή τους, ενώ ο Πελάτης θα ενημερωθεί εντός της προθεσμίας αυτής με τηλεφωνική κλήση σε περίπτωση μη συμμόρφωσης που συνεπάγεται μείωση του ποσού που θα επιστραφεί. Ο Πελάτης συμφωνεί με τη διαδικασία αυτή.

 

13. Εγγύηση συμμόρφωσης

Τα προϊόντα που πωλούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι καινούργια προϊόντα, απαλλαγμένα από ελαττώματα. Σε περίπτωση που τα προϊόντα είναι παρ' όλα αυτά ελαττωματικά, ο Πωλητής ευθύνεται για τα ελαττώματα αυτά.

Παρακαλείσθε να δώσετε προσοχή στα χρώματα των Προϊόντων και να γνωρίζετε ότι, λόγω των ρυθμίσεων του δικού σας υπολογιστή/ηλεκτρονικής συσκευής, ορισμένα πραγματικά χρώματα των παραδοτέων Προϊόντων ενδέχεται να διαφέρουν από αυτά που εμφανίζει ο προσωπικός σας υπολογιστής/ηλεκτρονική συσκευή κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Οι διαφορές αυτές δεν μπορούν να θεωρηθούν ως μη συμμορφώσεις.

Η εγγύηση συμμόρφωσης λήγει 2 έτη μετά την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων.

13.1. Σε περίπτωση που τα Προϊόντα παρουσιάζουν ελαττώματα, τα οποία εντοπίζονται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την παράδοση ή εντός της περιόδου εγγύησης, η οποία καθορίζεται σύμφωνα με τη ρουμανική νομοθεσία, παρακαλούμε να μας στείλετε παράπονο με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση contact@glamoro.gr ή με τηλεφωνική κλήση στον αριθμό τηλεφώνου που είναι διαθέσιμος στον ιστότοπο και να επιστρέψετε τα Προϊόντα, σύμφωνα με τη διαδικασία που ορίζεται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.

Η επιστροφή που αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου είναι εντελώς δωρεάν. Εάν ο Πελάτης επιλέξει άλλον τρόπο επιστροφής, το κόστος μεταφοράς βαρύνει τον Πελάτη και δεν επιστρέφεται από τον Πωλητή.

13.2. Στην καταγγελία που υποβάλλεται παρακαλείστε να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας στον οποίο αναφέρεστε, το όνομα και τη διεύθυνση μαζί με μια σύντομη περιγραφή του λόγου της επιστροφής.

13.3 Ο Πωλητής θα εξετάσει την καταγγελία εντός 14 ημερών και θα ενημερώσει τον Πελάτη για το αποτέλεσμα.

Εάν η καταγγελία κριθεί δικαιολογημένη, για τα προϊόντα με ελαττώματα θα επιστρέψουμε την τιμή σας μαζί με τα έξοδα αποστολής (εάν υπήρχαν κατά την παράδοση της παραγγελίας) εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την επίλυση της καταγγελίας.

Εάν η καταγγελία κριθεί αβάσιμη, θα σας επιστρέψουμε τα Προϊόντα, συνοδευόμενα από σημείωμα που θα εξηγεί ότι η καταγγελία κρίθηκε αβάσιμη, χωρίς καμία περαιτέρω υποχρέωση εκ μέρους μας.

Σε περίπτωση επιστροφής, οι διατάξεις των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων θα ισχύουν αναλόγως.

13.4 Με την εκτύπωση και την προσθήκη του τιμολογίου στο δέμα.

Κάθε αγορά στον ιστότοπό μας συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, το τιμολόγιο που επισυνάπτεται στο δέμα ή παραλαμβάνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να κατεβάσει το τιμολόγιο από το λογαριασμό πελάτη. Η Glamoro δεν ευθύνεται για την παροχή εσφαλμένων στοιχείων από τον πελάτη.

 

14. Ευθύνη

Ευθύνη του πωλητή - σε περίπτωση εκ προθέσεως ή βαριάς αμέλειας παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων και/ή της Σύμβασης: Η Glamoro ως πωλητής και ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ευθύνεται για ζημίες που αποτελούν άμεση και ευλόγως προβλέψιμη συνέπεια της εν λόγω παραβίασης.

Σε κάθε περίπτωση (εξαιρουμένης της ευθύνης για βλάβη της ζωής ή/και της σωματικής ακεραιότητας ενός προσώπου), η μέγιστη ευθύνη έναντι του Πελάτη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία που προκύπτει σε σχέση με μια παραγγελία περιορίζεται στη συνολική τιμή της εν λόγω παραγγελίας.

Η Glamoro δεν ευθύνεται για τη μόλυνση του υπολογιστή του Χρήστη/Πελάτη με ιούς υπολογιστών, για κυβερνοεπιθέσεις κάθε είδους, για την απώλεια των δεδομένων του Χρήστη/Πελάτη στις συσκευές του Χρήστη/Πελάτη ή για βλάβες σε οποιοδήποτε υλικό ή λογισμικό που ανήκει στον Χρήστη/Πελάτη.

Η Glamoro δεν ευθύνεται επίσης για τα ηλεκτρονικά μηνύματα phishing ή τους συνδέσμους συνεργατών που ενδέχεται να εμφανίζονται ανά πάσα στιγμή στον Ιστότοπο.

Ευθύνη του Χρήστη/Πελάτη: Ο Χρήστης/Πελάτης είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση της εμπιστευτικότητας των δεδομένων του Λογαριασμού του (χρήστης/ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και κωδικός πρόσβασης), για τη διαχείριση της πρόσβασης στο Λογαριασμό και για τη δραστηριότητα που πραγματοποιείται μέσω του Λογαριασμού, καθώς και για την περιήγηση στους ιστότοπους και τους συνδέσμους των συνεργατών. Επιπλέον, ο Χρήστης/Πελάτης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την πραγματικότητα/ακρίβεια/ορθότητα όλων των δεδομένων που παρέχονται στον Ιδιοκτήτη Καταστήματος και για κάθε ζημία που προκαλείται στον Ιδιοκτήτη Καταστήματος από τη μη συμμόρφωση με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ή/και τη Σύμβαση.

Με τη δημιουργία του λογαριασμού και/ή τη χρήση του περιεχομένου και/ή την τοποθέτηση της παραγγελίας, ο Πελάτης/Χρήστης αποδέχεται ρητά και κατηγορηματικά τους Όρους και Προϋποθέσεις της Ιστοσελίδας στην τελευταία επικαιροποιημένη έκδοση που ανακοινώνεται στην Ιστοσελίδα, η οποία ισχύει κατά την ημερομηνία δημιουργίας του λογαριασμού και/ή χρήσης του περιεχομένου και/ή τοποθέτησης της παραγγελίας.

 

15. Μεταβίβαση της κυριότητας των αγαθών

Η κυριότητα των αγαθών μεταβιβάζεται με την παράδοση, μετά την πληρωμή από τον πελάτη στον τόπο που αναφέρεται στην παραγγελία (εννοείται με παράδοση - υπογραφή παραλαβής του παραστατικού μεταφοράς που παρέχεται από τον ταχυμεταφορέα).

16. Πνευματικά δικαιώματα - Πνευματική ιδιοκτησία

Το σύνολο του περιεχομένου της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, λογότυπων, γραφικών απεικονίσεων, εμπορικών συμβόλων, στατικών/δυναμικών εικόνων, κειμένων ή/και περιεχομένου πολυμέσων, αποτελεί αποκλειστική ιδιοκτησία της Glamoro.

Ο Χρήστης/Πελάτης δεν επιτρέπεται να αντιγράψει, να αναπαραγάγει, να διανείμει, να δημοσιεύσει, να μεταβιβάσει, να τροποποιήσει, να μεταβάλει, να χρησιμοποιήσει, να συνδέσει, να προβάλει, να συμπεριλάβει οποιοδήποτε στοιχείο της Ιστοσελίδας σε οποιοδήποτε υλικό του Χρήστη/Πελάτη ή οποιουδήποτε τρίτου για οποιονδήποτε άλλο σκοπό εκτός από τη σύναψη/εκτέλεση Σύμβασης για τα Προϊόντα και την έρευνα για τα Προϊόντα που πωλούνται στην Ιστοσελίδα, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση της Glamoro για να το πράξει.

Εάν ο Χρήστης/Πελάτης μεταβιβάσει/μεταφέρει στον ιδιοκτήτη του ηλεκτρονικού καταστήματος οποιεσδήποτε πληροφορίες ή περιεχόμενο (συμπεριλαμβανομένων λογότυπων, γραφικών απεικονίσεων, εμπορικών συμβόλων, στατικών/δυναμικών εικόνων, κειμένου ή/και περιεχομένου πολυμέσων), αυτό δεν δημιουργεί καμία υποχρέωση για την Glamoro, εκτός εάν υπάρχει προηγούμενη γραπτή συμφωνία των μερών σχετικά.

Με την πρόσβαση στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, ο Χρήστης/Πελάτης κατανοεί και αποδέχεται ότι απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε χρήση της ιστοσελίδας και του περιεχομένου της για σκοπούς άλλους από αυτούς που επιτρέπονται ρητά από τους Όρους και Προϋποθέσεις/τη Σύμβαση.

 

17. Εφαρμοστέο δίκαιο. Δικαιοδοσία

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις και η Σύμβαση υπόκεινται στο ρουμανικό δίκαιο. Σε περίπτωση διαφορών, αυτές θα επιλύονται από το αρμόδιο δικαστήριο της έδρας της Glamoro, ο Χρήστης/Πελάτης εκφράζει τη συμφωνία του/της με αυτή την επιλογή δικαιοδοσίας.

 

18. Αλλαγέςστους Όρους και Προϋποθέσεις

Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς τους Όρους και Προϋποθέσεις, εάν αυτό είναι απαραίτητο για την προσαρμογή στις αλλαγές του νομικού ή τεχνικού πλαισίου.

Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, οποιαδήποτε ρήτρα των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων αποδειχθεί άκυρη, μη εκτελεστή ή μη έγκυρη, θα αντικατασταθεί από έγκυρη ρήτρα που θα είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο νόημα της αρχικής ρήτρας.

Η ακυρότητα/ανίσχυρη ισχύς μιας ρήτρας/διατάξεως στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ή/και στη Σύμβαση δεν επηρεάζει την εγκυρότητα/εφαρμοστικότητα των άλλων ρητρών/διατάξεων, οι οποίες εξακολουθούν να ισχύουν αμετάβλητες.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία που σας έχει αποσταλεί, θα εισαχθείτε αυτόματα στη μαύρη λίστα πελατών και δεν θα μπορείτε πλέον να κάνετε νέες παραγγελίες στην ιστοσελίδα glamoro.gr.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ! Τα φθαρμένα προϊόντα (χωρίς εργοστασιακό ελάττωμα) δεν επιστρέφονται!

Κάθε προϊόν που αγοράζεται είναι εγγυημένο για 30 ημέρες από την παραλαβή του δέματος.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό, μπορεί να ανταλλαχθεί μόνο, όχι να επιστραφεί.

Για τα προϊόντα που είναι ελαττωματικά εντός αυτής της περιόδου των 30 ημερών, ο καταναλωτής πρέπει να πληρώσει τα έξοδα courier για την ανταλλαγή του ελαττωματικού προϊόντος, 25 lei!

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβληματισμούς σχετικά με αυτούς τους όρους χρήσης, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας ή μέσω email contact@glamoro.gr.