Ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα και την παραγγελία
Πώς μπορώ να αναζητήσω ένα συγκεκριμένο προϊόν στο κατάστημα;
Για να αναζητήσετε ένα προϊόν, χρησιμοποιήστε την ενότητα αναζήτησης στο επάνω μέρος του ιστότοπου. Πληκτρολογήστε τις πληροφορίες που αναζητάτε και, εάν αυτές βρίσκονται στον ιστότοπο, θα σας εμφανιστεί ένας κατάλογος με τα συμβατά αποτελέσματα.
Είμαι νομικό πρόσωπο. Μπορώ να αγοράσω;
Ναι, γυναικεία παπούτσια σε απευθείας σύνδεση: Μπότες, Παπούτσια, Μπότες, Μπότες - Glamoro (glamoro.gr) honoreaza le pedidos persoanelor juridice. Για να λάβετε φορολογικό τιμολόγιο με τα στοιχεία της εταιρείας, παρακαλούμε εισάγετε τα στοιχεία που θα ζητηθούν κατά την εγγραφή ή κατά τη διαδικασία παραγγελίας.
Πώς μπορώ να προχωρήσω εάν επιθυμώ παράδοση σε διαφορετική διεύθυνση από αυτή που έχω δηλώσει στον λογαριασμό πελάτη μου;
Στην περίπτωση αυτή, κατά τη διαδικασία παραγγελίας, θα έχετε τη δυνατότητα να καταχωρίσετε τα στοιχεία που αντιστοιχούν στην επιθυμητή διεύθυνση παράδοσης.
Διαχείριση λογαριασμού πελάτη
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού μου. Τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας, χρησιμοποιήστε την επιλογή Ανάκτηση ξεχασμένου κωδικού πρόσβασης, η οποία είναι διαθέσιμη στη σελίδα πρόσβασης στο λογαριασμό.
Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Για να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού πελάτη σας, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε την επιλογή Ενημέρωση λογαριασμού, που είναι διαθέσιμη στην ενότητα Ο λογαριασμός μου.
Χρειάζεται να έχω λογαριασμό για να μπορώ να κάνω αγορές;
Για να πραγματοποιήσετε αγορές σε αυτόν τον ιστότοπο, πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρήστη. Αυτός μπορεί επίσης να δημιουργηθεί αφού έχετε προσθέσει τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.
Μπορώ να τροποποιήσω μια ήδη πραγματοποιηθείσα παραγγελία;
Εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε μια παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο. Παρακαλείστε επίσης να αναφέρετε το αναγνωριστικό της παραγγελίας, το οποίο μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Ιστορικό παραγγελιών.
Μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με προηγούμενες παραγγελίες;
Μπορείτε να ελέγξετε το ιστορικό των παραγγελιών σας μεταβαίνοντας στην ενότητα Ιστορικό παραγγελιών.
Γενικά ερωτήματα
Θέλω να αγοράσω ένα προϊόν που δεν υπάρχει σε απόθεμα. Πώς μπορώ να προχωρήσω;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο.
Θα ήθελα να λάβω πρόσθετες πληροφορίες που δεν υπάρχουν στον ιστότοπο. Πώς μπορώ να το κάνω αυτό;
Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.